„Žij naplno! Miluj! Směj se!“, nabádá nová kampaň Avonu

AVONKosmetická společnost AVON opět míří do médií s reklamní kampaní, tentokrát zaměřenou na komunikaci nového dámského parfému AVON Cherish EDP. „Žij naplno! Miluj! Směj se!“ je ústřední slogan kampaně, která akcentuje lidské přátelství a příjemné vzpomínky.


Kampaň vstoupí na televizní obrazovky od 2. února 2015, a to prostřednictvím spotu, který namluvila moderátorka Gabriela Partyšová. Reklamy se objeví na televizních kanálech skupin Nova a Prima, ale také na serveru YouTube.cz.


Tiskové vizuály se objeví od 30. ledna 2015 v předních společenských a ženských magazínech, jako jsou Svět ženy, Žena a život, Marianne, Cosmopolitan, Glanc, InStyle, OK! a v dalších. Parfém bude komunikovaný také prostřednictvím speciálních projektů – například v seriálu proměn s časopisem Tina. Tisková kampaň bude trvat šest týdnů, stejně jako televizní část.


Vizuál kampaně připravila agentura Badger & Winters. O nákup médií se postarala Starcom MediaVest Group.


Parfém AVON Cherish představuje esenci ženskosti a nikdy nekončícího přátelství. Obsahuje výtažky z jasmínu, santalového dřeva, mošusu, růžového pepře, malin a bergamotu. V prodeji bude od 12. února v síti AVON Ladies a AVON Gentlemanů a online na www.avon.cz. Celá kolekce AVON Cherish zahrnuje parfém, kuličkový deodorant a tělové mléko.


Kontakt pro tisk

Patrik Šilhavý

PR Specialist, AVON Cosmetics

E-mail: patrik.silhavy@avon.com

Tel. +420 731 642 069


O společnosti AVON

AVON, společnost pro ženy, je přední celosvětová kosmetická společnost s ročním obratem téměř 11 mld. dolarů. Jako jedna z největších společností na světě v oblasti přímého prodeje své výrobky prodává prostřednictvím více než 6 milionů aktivních nezávislých reprezentantů. Produkty Avonu jsou dostupné ve více než 100 zemí. Nabídka zahrnuje dekorativní a pleťovou kosmetiku, vůně, módu a vybavení pro domácnost. Mezi nejznámější značky patří Avon Color, ANEW, Skin-So-Soft, Advance Techniques a Luxe.