Představujeme nové pleťové sérum Anew Platinum
Avon letos na podzim přichází s novinkou – super liftingovým sérem Anew Platinum, které rozšíří už tak velmi oblíbenou řadu Anew.
Účinný lifting již od 1. aplikace? Žádný problém!
6. září 2023Opojná vůně, která rozkvétá za svitu Měsíce. Daleko za hranicemi naší planety
18. července 2023Far Away Beyond The Moon – vůně bez limitů!
Launch nových vůní společnosti Avon je vždy netrpělivě očekávaný a mluví se o něm dlouhé měsíce dopředu. Avon jako nejprodávanější značka parfémů na světě totiž udává trendy a vždy dokáže překvapit. Důkazem toho je i nová vůně Far Away Beyond The Moon, která překračuje všechny limity a předpovídá, že letošní podzimní trh bude patřit právě jí.
Kvalita nemusí mít vysokou cenovku
16. května 2023Ne vždy platí, že dražší znamená lepší. Jasným důkazem toho, že kvalita nemusí být nutně označena závratně vysokou cenovkou, jsou i výsledky slepého testu, který pro společnost Avon připravila nezávislá agentura Ipsos. Zjištění dokazují, že Avon nabízí produkty, které překonají vaše kosmetická očekávání, ale zároveň nezruinují vaši peněženku. Dokonalá kombinace, co říkáte?
Které produkty by vám během jara neměly chybět v kosmetické taštičce?
24. dubna 2023S příchodem jara máme chuť začít znovu. Nemusí to však znamenat jen jarní úklid, novou permanentku do fitness centra či třídění šatníku. S prvním oteplením a jarním sluncem přece můžeme nově přistoupit k různým oblastem svého života. Například k obsahu naší kosmetické taštičky, který zůstává často bez povšimnutí. A to je velká škoda. K jaru totiž patří také lepší péče o pleť, která je namáhána prvními slunečními paprsky.
TODAY. TOMORROW. ALWAYS. THE WONDER – vůně symbolizující rozkvétající lásku
3. března 2023Letošní jaro bude vonět po pomerančovníkových poupatech, jiskřivém bergamotu a hřejivém cedrovém dřevu. Právě to jsou totiž hlavní ingredience nové parfémové vody The Wonder, o které se v parfémových kuloárech už několik dnů mluví a která nenechala nikoho na pochybách: zrodila se nová klasika!!!
HYDRAMATIC RTĚNKA OD AVONU – duální koncept pro dosažení maximálních výsledků
13. února 2023AVON opět dokazuje, že je bezkonkurenčním leaderem v dekorativní kosmetice a jako první beauty brand na světě uvádí na trh matnou rtěnku s hydratačním středem HYDRAMATIC. Složení této rtěnky je naprosto revoluční a nepodobá se jí žádná na trhu – rtěnka HYDRAMATIC od Avonu totiž kromě špičkových matných pigmentů obsahuje více než 50 % (!!!) hydratačních a ochranných složek, včetně kyseliny hyaluronové a glycerinu.
Rozvoňte Den sv. Valentýna s Avonem
2. února 2023V okamžiku, v němž člověk vyznává lásku, se vždy vyplatí být originální. Nejkrásnějším gestem je samozřejmě to, když oslavíte svoje spojení ve dvojici s milovanou osobou, vzájemně se vnímáte a věnujete si svůj čas. K tomuto každoročně očekávanému svátku také patří květy, vůně a kosmetika. Darujte lásku v podobě luxusního parfému či dekorativní kosmetiky.
EVE BECOME: Nová vůně inspirovaná fascinujícím zrozením motýla
9. prosince 2022Jedinečná vůně, která se rozvíjí spolu s vámi
Eve Become je inspirována ženou, která se nebojí plnit si své sny. Posouvá se stále vpřed a překonává překážky, které ji na cestě potkají. Stejně jako motýli se i ženy
na své cestě mění, rostou a vyvíjí. Osobní růst je proces – nepřetržitá cesta, díky které se stáváme ještě krásnějšími.
Prevence jednoznačně zachraňuje životy
19. května 2022Po dvou letech přestávky odstartuje jubilejní 20. ročník Avon pochodu
Po dvou letech přestávky zaviněné onemocněním Covid 19 se do ulic Prahy vrací Avon pochod za zdravá prsa. Tradiční akce, která již 20 let upozorňuje na nutnost prevence před nádorovým onemocněním prsu, se uskuteční v sobotu 17. září.
Start Avon pochodu je naplánován na Hradčanském náměstí, trasa povede okolo Pražského hradu na ostrov Štvanice, kde se mohou účastníci pochodu těšit na bohatý kulturní program. Vystoupí David Deyl, Michael Foret (MikAel), Mig 21, Ivan Mládek a Banjo Band, Nina Schwarz, O5 & Radeček nebo Tam Tam Batucada. Tradičním vyvrcholením akce bude předání daru společnosti Avon organizacím, které pomáhají s prevencí či s péčí o pacienty. Tyto prostředky plynou z výtěžku celoročního prodeje charitativních výrobků, a především růžových triček, která slouží jako vstupenka na akci.